Úgy tűnik Selena legújabb céljaként a körömlakkipar meghódítását tette ki, ugyanis egy teljes kollekciót dob piacra és elég nagy esélye van arra, hogy hatalmas sikert arasson.
Körömlakkhoz adta nevét Selena Gomez

Nehéz lenne felsorolni, hogy Selena Gomez mit dobott eddig piacra, hiszen nem csak színész-énekesnőként tevékenykedik, hanem jelent már meg parfümje, divatkollekciója és mindezek mellett rengeteg dolgot fémjeleztek már a nevével. Most azonban újabb területen próbálja ki magát a 20 éves sztár, hiszen körömlakk kollekcióhoz adta nevét.

A Nicole by OPI nevezetű márka legújabb összeállításához Selenát kérték fel reklámarcnak, amire ő természetesen igent mondott, így egy 14 árnyalatból álló kollekciót dobnak piacra 2013. januárjában.

,,Selena ideális partner a Nicole by OPI számára. Rajongók milliói imádják azért, amiért mi is: okos, tehetséges, vicces és hihetetlen stílusérzéke van. Ő az a lány a szomszédból típus, de emellett merész és szórakoztató – csakúgy, mint a Nicole vásárlói” – nyilatkozta Suzi Weiss-Fischmann, a márka ügyvezető alelnöke és művészeti igazgatója.

A kollekció darabjait külön-külön is elnevezték, így születtek meg olyan nevek, mint például a Selena, Hit The Lights, Love Song, Naturally vagy éppen Spring Break, melyek egytől egyig Miss Gomezre utalnak.